« ついに京都に到着です!! | Main | 静かな京都の街です »

December 13, 2004

只今スタバでお茶しています

京都在住の彼女が英会話のプライベートレッスンを
烏丸御池のスタバでするとの事で。。。。。

丁度近くにいた私!
先生登場までの間にちょっとお喋り。。

さすが京都のスタバ!
周りには明らかに外国人の先生と生徒らしき二人!
なかなかこんな恵まれた環境はありませんね。

果たしてどんな先生かしら?
二年間続いているのですからきっと
気があっているのでしょうね。。。

|

« ついに京都に到着です!! | Main | 静かな京都の街です »

Comments

We're a bunch of volunteers and opening a new scheme in our community. Your web site offered us with useful info to work on. You've performed a formidable process and our entire group will probably be grateful to you.

Posted by: sel-inspiration.com | May 20, 2015 at 12:52 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/45643/2254794

Listed below are links to weblogs that reference 只今スタバでお茶しています:

« ついに京都に到着です!! | Main | 静かな京都の街です »