« 今年も残り少なくなりました。。 | Main | 手作りの千枚漬!! »

December 29, 2004

おせち作りは?

デパ地下に毎年お世話になります。。。

洋裁の先輩達は、料理上手な方ばかり!
その方々がもう作るの止めて注文したわ!との
心強いお言葉!! 聞いちゃいました。。。

今日は東京住まいの友達が帰省がてらに
体に良い冷凍食品?と共に遊びに来ます。
勿論お喋り仲間も集まります。

宅配便が午前中に着くからねとの
言葉どうりに驚くほどの大きな荷物が届きました。
果たして中身は何でしょう??
この大きさ、この重さ、ただものではありません!!
早く皆集まらないかな。。。。。

|

« 今年も残り少なくなりました。。 | Main | 手作りの千枚漬!! »

Comments

Hello! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I really enjoy reading your articles. Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same subjects? Many thanks!

Posted by: free music downloads | February 27, 2015 at 09:14 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/45643/2406292

Listed below are links to weblogs that reference おせち作りは?:

« 今年も残り少なくなりました。。 | Main | 手作りの千枚漬!! »